Kadra

Trenerzy

Anna Omilanowska1
Anna Omilianowska

Nauczycielka wychowania wczesnoszkolnego, pedagożka specjalna – terapeutka, olifrenopedagożka. Certyfikowana trenerka myślenia krytycznego oraz programowania i kodowania dla dzieci. Autorka projektów edukacyjnych. Trenerka w projektach UE „Eksperci programowania”, „Zaprogramuj przyszłość”. Autorka projektowych scenariuszy dla nauczycieli z programowania i kodowania oraz pakietu edukacyjnego „Kuferek matematyczny”. wykorzystującego narzędzia myślowe podczas nauki matematyki. Wieloletnia edukatorka wydawnictwa Nowa Era. Szkoli edukatorów i nauczycieli na terenie całej Polski. Prelegent wielu kongresów i konferencji poświęconych rozwojowi dzieci.

Mariola Fik1
Mariola Fik

Z wykształcenia bibliotekarka, w praktyce edukatorka (ma na swoim koncie setki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów), trenerka Mistrzów Kodowania oraz członkini grupy Superbelfrzy MINI. Od 2019 roku związana z Centralnym Domem Technologii w Warszawie oraz Szkołą Podstawową im. Józefa Kassolika w Międzyrzeczu. W 2018 roku była jedną ze 100 osób wyróżnionych przez SPRUC za działalność na rzecz rozwijania umiejętności cyfrowych. Programuje, odkrywa i konstruuje z dziećmi oraz z dorosłymi. Swoje nowe projekty realizuje w Pracowni Młodego Konstruktora, jaką prowadzi dla Fundacji Miasto Pracownia w Oświęcimiu.

Anna Paszkiewicz1
Anna Paszkiewicz

Nauczycielka języka polskiego w szkole podstawowej, ekspertka do spraw awansu zawodowego nauczycieli, trenerka Mistrzów Kodowania i Stowarzyszenia Cyfrowy Dialog, entuzjastka kodowania i programowania.

Wioletta Marusiak1
Wioletta Matusiak

Trenerka prowadzi autorskie warsztaty rozwojowe dla nauczycieli, rodziców, uczniów, #warsztatydlaoswiaty, współpracuje z FRSI, FRSE, ORKE. Edukatorka – popularyzatorka idei kodowania i programowania z dziećmi. Facylitatorka metody SCI:Lab Projektanci Innowacji PFR. Wolontariuszka – działa na rzecz wspierania lokalnych społeczności, w programie Mobilni Doradcy, facylitatorka programu Active Citizens, Latarnicy2020,
Autorka programów edukacyjnych, scenariuszy. Konsultantka merytoryczna w projekcie „Lekcja Enter”.

Jan Kocoń1
Jan Kocoń

Trener programowania, założyciel szkoły „Asy Programowania”, która działa na rzecz popularyzacji technologii oraz nauki programowania w szkołach i placówkach oświatowych. W swojej kadrze posiada i szkoli nauczycieli programowania ze szkół podstawowych, nauczycieli informatyki oraz nauczycieli programowania po angielsku. Z oferty szkoły korzystają publiczne i prywatne ośrodki oświaty. Prowadzi również warsztaty dla dzieci.

Dawid Pilipowski-Nguyen1
Dawid Pilipowski-Nguyen

Trener programowania, dyrektor szkoły „Asy Programowania”, która działa na rzecz popularyzacji technologii oraz nauki programowania w szkołach i placówkach oświatowych. Zajmuje się szkoleniem oraz nadzorowaniem pracy nauczycieli informatyki oraz programowania w placówkach oświaty. Opracowuje scenariusze nauczania programowania, robotyki oraz elektroniki. Prowadzi również warsztaty dla dzieci.

Marian Kuć1
Marian Kuć

Nauczyciel konsultant w zakresie edukacji informatycznej i nowoczesnych technik nauczania. Zajmuje się przygotowaniem i prowadzeniem form doskonalenia dotyczących zastosowań TIK w edukacji, m. in. Programowanie w pigułce, Uczymy programowania przez zabawę – Scratch w szkole, Zagrajmy w programowanie, czyli jak napisać prostą grę komputerową, Wprowadzenie do programowania dla najmłodszych z wykorzystaniem gier planszowych, klocków Scottie Go i aplikacji oraz wielu innych.

Dagmara Śmigielska1
Dagmara Śmigielska

Pasjonatka i trenerka programowania, zaangażowana w liczne działania kształtujące kompetencje kluczowe w obszarze edukacji (m.in. w projektach: Mistrzowie Kodowania, Zaprogramuj Przyszłość, Mobilne Centrum Edukacyjne, Centrum Mistrzostwa Informatycznego). Prywatnie mama trójki dzieci w wieku przedszkolno-szkolnym.

Agnieszka Szymańska1
Agnieszka Szymańska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, informatyki i plastyki, dyrektorka szkoły podstawowej, trenerka w programie Mistrzowie Kodowania, trenerka w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog, edukator grupy Oficyna MM.

Marzena Balcerzak1
Marzena Balcerzak

Konsultantka ds. edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego MSCDN Wydział w Ostrołęce.

Bogumiła Ogrodowczyk1
Bogumiła Ogrodowczyk

Nauczycielka, konsultantka ds. wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej MSCDN Wydział w Płocku.

Robert Otczyk1
Robert Otczyk

Informatyk, nauczyciel programowania i baz danych w Technikum Informatycznym w ZSZ Nr 1 w Ostrołęce

Metodycy

Mariola Fik1
Mariola Fik

Autorka scenariuszy zajęć z uczniami. Z wykształcenia bibliotekarka, w praktyce edukatorka (ma na swoim koncie setki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów), trenerka Mistrzów Kodowania oraz członkini grupy Superbelfrzy MINI. Od 2019 roku związana z Centralnym Domem Technologii w Warszawie oraz Szkołą Podstawową im. Józefa Kassolika w Międzyrzeczu. W 2018 roku była jedną ze 100 osób wyróżnionych przez SPRUC za działalność na rzecz rozwijania umiejętności cyfrowych. Programuje, odkrywa i konstruuje z dziećmi oraz z dorosłymi. Swoje nowe projekty realizuje w Pracowni Młodego Konstruktora, jaką prowadzi dla Fundacji Miasto Pracownia w Oświęcimiu.

Gosia Makowska1
Małgorzata Makowska

W Misji Programowanie odpowiedzialna za zaprojektowanie i koordynację procesu edukacyjnego osób dorosłych i współpracę z trenerami. W FRSI zajmuje się projektami współfinansowanymi ze środków UE: wspiera, zarządza, rozlicza, walczy z biurokracją unijną. Zarządzanie projektami to jej specjalność, ale też szkoli, doradza, pisze projekty i raporty, opracowuje materiały szkoleniowe. Prywatnie jest molem książkowym. Jak tylko się da, zwiedza świat, żegluje. Byle dalej od cywilizacji…

Joanna Szymańska1
Joanna Szymańska

W Misji Programowanie odpowiedzialna za komunikację, kształt materiałów edukacyjnych i promocyjnych, stronę internetową, platformę oraz webinaria. Na co dzień zajmuje się wspieraniem komunikacji w organizacjach pozarządowych. Od wielu lat współpracuje też z sektorem ekonomii społecznej oraz inkubowanie innowacji społecznych, wykorzystując przy tym wiedzę o procesie projektowania produktów i usług. W FRSI wspiera działania promocyjne realizowanych projektów, szukając najlepszych i najciekawszych sposób dotarcia do ich odbiorców.